Πώς γίνομαι μέλος στη TRIA DELTA 4U ;

Αρχικά, καταχωρίστε τον ταχυδρομικό κωδικό της περιοχής που επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας. Στην συνέχεια, συμπληρώστε τα πεδία της φόρμας εγγραφής. O λογαριασμός σας είναι έτοιμος! Μπορείτε να ξεκινήσετε την δημιουργία της παραγγελίας σας.

Γιατί να γίνω μέλος στο TRIA DELTA 4U;

Ως εγγεγραμμένα μέλη της TRIADELTA4U.GR έχετε την δυνατότητα να διατηρείτε το ιστορικό παραγγελιών σας και να δημιουργείτε λίστες με τα αγαπημένα σας προϊόντα.

Πώς παραγγέλνω ;

Πληκτρολογήστε τον προσωπικό σας κωδικό. Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν από τις κατηγορίες ειδών ή μέσω του μηχανισμού αναζήτησης. Δηλώστε την ποσότητα που θέλετε δίπλα από το κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει και πατώντας «προσθήκη στο καλάθι», αυτό θα μπει αυτόματα στο ηλεκτρονικό «καλάθι αγορών» σας. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι, δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Όταν ολοκληρώσετε τις επιλογές σας, δηλώστε την ημέρα και την ώρα που θέλετε να σας παραδοθεί η παραγγελία σας και πατήστε «ολοκλήρωση παραγγελίας». Η παραγγελία σας είναι έτοιμη!

Πώς αλλάζω τα προσωπικά στοιχεία του λογαριασμού μου;

Για να τροποποιήσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, μπορείτε απλά να εισέλθετε στο λογαριασμό σας και να επιλέξετε τα στοιχεία που θέλετε να επεξεργαστείτε.

Μπορώ να παραλάβω σε άλλη διεύθυνση από εκείνη που έχω στον λογαριασμό μου;

Φυσικά! Πολύ εύκολα και απλά, κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, δηλώστε την νέα διεύθυνση που θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου, πώς τον βρίσκω;

Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, τότε στην σελίδα σύνδεσης στον λογαριασμό σας, επιλέξτε τον σύνδεσμο ‘Ξέχασα τον κωδικό μου’. Συμπληρώστε τα πεδία και σε λίγα λεπτά θα μπορέσετε να ανακτήσετε τον λογαριασμό σας δηλώνοντας έναν νέο κωδικό πρόσβασης.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Μπορείτε να επιλέξετε την εξόφληση της παραγγελίας σας online, κατά την παράδοσή της είτε με μετρητά, είτε με χρέωση της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας μέσω POS. Δεχόμαστε όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες Visa, MasterCard και Maestro. Στα προϊόντα επί ζυγίου παρατηρούνται μικρές αποκλίσεις κατά το ζύγισμα από το προτεινόμενο βάρος, όπως θα συνέβαινε και σε ένα φυσικό κατάστημα, με αποτέλεσμα να αυξομειώνεται αντίστοιχα και η τιμή. Κατά αυτό το τρόπο διασφαλίζουμε το ακριβές ποσό πληρωμής της παραγγελίας σας, σε περίπτωση που παραγγείλετε προϊόντα που χρειάζονται ζύγισμα. Για τους εταιρικούς μας πελάτες, υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα πληρωμής με τραπεζική κατάθεση.

Ποιες ημέρες και ώρες γίνονται οι παραδόσεις των παραγγελιών;

Οι παραδόσεις των παραγγελιών μας γίνονται από Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 10:00 έως 18:00. Η επιλογή του χρονικού διαστήματος καθορίζεται από εσάς, κατά την καταχώριση της παραγγελίας σας, με βάση την διαθεσιμότητα του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος. Η παραγγελία σας συλλέγεται το τελευταίο δυνατό λεπτό και πακετάρεται προσεκτικά, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στα ευπαθή προϊόντα. Τα οχήματά μας είναι ειδικά εξοπλισμένα ώστε να διασφαλίσουμε ότι τα τρόφιμά σας θα σας παραδοθούν ακέραια και στην σωστή θερμοκρασία, καθ΄ όλη την διαδρομή.

Υπάρχει ελάχιστο παραγγελίας;

Ναι. Το κατώτερο όριο για την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας είναι τα 50€.

Μπορώ να δω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

Μπορείτε πολύ εύκολα να έχετε άμεση πρόσβαση στις προηγούμενες παραγγελίες σας, μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού, επιλέγοντας τον σύνδεσμο Ιστορικό Παραγγελιών. Μπορείτε να δείτε την ανάλυση των προϊόντων σας, την ημερομηνία διεξαγωγής και παράδοσης της παραγγελίας σας, καθώς επίσης και την συνολική της αξία. Επιπλέον, εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να προσθέσετε τα προϊόντα μιας προηγούμενης παραγγελίας σε μια νέα, με την επιλογή “Προσθήκη όλων στο Καλάθι”. Τα προϊόντα θα προστεθούν στο καλάθι σας, όπου και μπορείτε να τα επεξεργαστείτε.

Μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου ή να την ακυρώσω;

Αν έχετε ήδη υποβάλει παραγγελία και επιθυμείτε να την τροποποιήσετε, σας παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών triadelta4u, στο 2104256201 ή να μας αποστείλετε e-mail στο orders@triadelta4u.gr και θα σας εξυπηρετήσουμε.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το triadelta4u.gr;

Μπορείτε να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα επικοινωνίας με το θέμα που σας ενδιαφέρει ή να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών triadelta4u, τηλεφωνικά στο 2104256201.

Γιατί ορισμένα προϊόντα έχουν την σήμανση «ενδεικτική τιμή»;

Η ενδεικτική τιμή που εμφανίζεται στο site δίπλα από κάποια προϊόντα με την ένδειξη «~» (περίπου), αφορά προιόντα που ζυγίζονται, όπως τυριά και αλλαντικά. Τα είδη αυτά, για την διασφάλιση της μέγιστης φρεσκάδας τους, ζυγίζονται κατά την ημέρα εκτέλεσης της παραγγελίας σας και η τιμή τους υπολογίζεται με βάση το μέσο βάρος που έχει οριστεί ανά τεμάχιο/α ή συσκευασία που ζυγίζεται/ονται, σύμφωνα με την τιμή κιλού του είδους.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν εάν είναι ελαττωματικό;

Το triadelta4u δίνει μεγάλη σημασία στην άριστη ποιότητα των προϊόντων της. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών triadelta4u, στο 2104256201  ή να μας αποστείλετε e-mail στο orders@triadelta4u.gr.

Σε ποιες περιοχές κάνετε παραδόσεις;

Το triadelta4u.gr εξυπηρετεί μεγάλo μέρος του λεκανοπεδίου Αττικής. Καταχωρίστε τον ταχυδρομικό κωδικό της περιοχής που επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας και μάθετε άμεσα εάν η περιοχή σας εξυπηρετείται.